Al die zogenaamde ‘internet-based voice and data communications’ – zeg maar: telefoneren, chatten, e-mailen en samen aan die belangrijke presentatie werken – loopt ook steeds vaker via één platform. Gedaan met het switchen tussen drie, vier programma’s op je computer terwijl je de hoorn van je telefoon tussen kin en schouder klemt: een beetje moderne werknemer doet alles gewoon met zijn laptop of mobiele telefoon. Bij Dstny zelf werken we met een softphone die onze collega’s bedienen via de smartphone of computer. Ze beantwoorden vlot telefoons of schakelen ze door naar een beschikbare collega. Of ze gebruiken de chatfunctionaliteiten om samen te werken vanop afstand.
Er zijn kant-en-klare softwareoplossingen op de markt, apps die je op je computer installeert en waarmee je onder andere kunt (video)bellen, aan videoconferencing kunt doen en een callcenter kunt beheren. Maar je kan zo’n systeem natuurlijk ook op maat van je bedrijf laten maken.
Bij Dstny kunnen we je daarbij helpen. Afhankelijk van jouw noden en uitdagingen zorgen we voor een communicatie-oplossing waarmee jouw collega’s niet alleen vlot met elkaar kunnen samenwerken, maar vooral: waarmee ze jullie klanten de service kunnen bieden die ze van jullie verwachten.
Ontdek onze cloudcommunicatie-oplossingen op maat