Hoewel Destiny zich vooral op kmo's richt, zitten er ook grote namen in zijn klantenbestand, waaronder Katoen Natie, Standaard Boekhandel, Würth, Fujitsu, Veritas, Lampiris, Cevora, McDonalds, Ecover, ZEB, Antargaz, Gabriels, enzomeer… Maar zijn er al klanten die je geweigerd hebt? Daan De Wever: “Toch wel. Ik vind dat er een ‘klik’ moet zijn. Als klanten enkel komen voor de prijs en niet willen meestappen in het verhaal van de toegevoegde waarde, dan pas ik. Een klant is voor ons een partner. We denken mee met de klant, luisteren naar hem of haar en bouwen de juiste oplossing. De klant wordt door ons naar de toekomst gegidst.”
“Denk of durf groot denken: dat is mijn motto”
En hoe ziet Daan De Wever zélf de toekomst? De Wever: “Voor Destiny ken je inmiddels het groeiverhaal. Voor mezelf is dat werk ook nooit af. Daarbij staat ondernemerschap centraal. Denk of durf groot denken: dat is mijn motto. Wel is het belangrijk de balans te vinden tussen werk en privé, want ik kan niet 18 uur per dag blijven werken zoals ik in het begin deed. Je moet soms ook wat zorgen voor ‘decompressie’. En die vind ik bijvoorbeeld in de Africa Uganda Challenge Edition 2018, waaraan ik zal deelnemen. Liefst 77 deelnemers (inmiddels is de editie uitverkocht, nvdr.) fietsen van 3 tot en met 10 februari 2018 op hun eigen mountainbike in 6 dagen 600 km en 6.000 hoogtemeters door de parel van Afrika voor ‘Amref Flying Doctors’ en een betere gezondheid in Afrika.” Zo’n krachttoer is voor jou ‘decompressie’? “Dit is mijn manier om me te ontspannen: inspanning en voldoening vinden in de natuur”, verzekert De Wever nog, die na 10 februari 2018 opnieuw ‘perfect in balans’ is…