De succesvolle overstap naar de cloud

Het Verhaal van Standaard Boekhandel
Ontdek hoe Standaard Boekhandel de efficiëntie van hun bedrijfscommunicatie optimaliseerde om medewerkers vlot te laten samenwerken en klanten de service te bieden de ze vandaag verwachten van een modern bedrijf.
Standaard Boekhandel neemt sinds 2018 diensten af bij Dstny, Europees leverancier van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie. Bij de start maakte het bedrijf voornamelijk gebruik van de Dstny’s connectiviteitsoplossingen, zoals internet, MPLS en cloud-infrastructuur. De bedrijfscommunicatie liep echter via meerdere partijen en het besef groeide dat ook daar ruimte was voor verbetering.
De digitale uitdagingen
Een pijnpunt was de vaste telefonie, die werd verzorgd door een andere partner. De fysieke telefooncentrales van Standaard Boekhandel bevonden zich op twee verschillende fysieke locaties. Wanneer er wijzigingen nodig waren in de telefooncentrales, moesten deze individueel bij de leverancier worden aangevraagd en doorgevoerd op beide locaties. Dit leidde tot inefficiëntie en een hoge afhankelijkheid van de leverancier.

Onze oplossingen
