Thuiswerk, telewerken of werken in co-workspaces, vandaag zitten medewerkers van één bedrijf steeds vaker op verschillende locaties. Daar hoeft de samenwerking en je bereikbaarheid niet onder te lijden.
Hoe helpt cloud communicatie daarbij? Met cloud communicatie dragen jij en je collega’s een volledige telefooncentrale op zak. Je bent altijd bereikbaar op één vast professioneel nummer – welk toestel je ook gebruikt. En je schakelt eenvoudig tussen vaste en mobiele toestellen – waar je ook bent. Zo vloeien vaste en mobiele communicatie naadloos in elkaar over, verhoog je de snelheid en kwaliteit van je klantenservice en draag je bij tot de betere work-life balance van je medewerkers.
Kortom, je voert je werk uit waar en wanneer je wilt, zonder dat je bereikbaarheid én je veiligheid hieronder lijdt.
Is de interne werking van je bedrijf gestroomlijnd met een cloud-communicatie oplossing – ook over de verschillende vestigingen heen? Dan kan je die efficiëntie verder trekken naar je externe communicatie. Zo leg je je focus op een optimale customer-centricity, en maak je het verschil met als einddoel en resultaat: een verhoogde customer engagement.
Benieuwd wat cloud communicatie voor jouw organisatie kan betekenen? Neem gerust contact op met ons. We bekijken het graag samen met jou.