Met dit partnership vullen Destiny en EASI elkaars dienstenaanbod aan. Dat heeft voor de klant verschillende voordelen. Beheersbare kosten, proactieve communicatie en bovenal één aanspreekpunt. Zaken waar heel wat bedrijven in het middensegment vandaag naar op zoek zijn.
“Klanten kunnen clouddiensten van EASI afnemen, waarin Destiny dan voorziet in redundante connectiviteit. Zo hebben de bedrijven in het middensegment slechts één aanspreekpunt voor het totaalpakket en kunnen we verzekeren dat de kwaliteit van de dienstverlening gestroomlijnd is met die van ons,” legt Thomas uit.
Daan vult aan. “Het feit dat onze beide business modellen gericht zijn op dezelfde markt, maakt dat we de doelgroep en hun verwachtingen goed kennen. Dat we daar beiden op inzetten, zorgt er niet alleen voor dat we op de meest effectieve manier kunnen focussen op onze gezamenlijke dienstverlening, het maakt ook dat we de band met onze klanten centraal stellen.” Met die persoonlijke aanpak positioneren beide bedrijven zich als challengers in de B2B markt.