Pure efficiëntie en een hoogstpersoonlijke service: dat is wat klanten van jou en je collega’s anno 2020 verwachten. De coronacrisis heeft die verwachtingen allerminst getemperd, wel integendeel. Als ze jou contacteren, dan willen ze je vlot en snel kunnen bereiken via allerlei kanalen – aan jou om ze daar zo snel mogelijk van dienst te zijn. En om ze de best mogelijke service te bieden, moet je natuurlijk ook efficiënt kunnen samenwerken met je collega’s, ook al werken jullie niet altijd samen in één kantoor maar verspreid over verschillende vestigingen en thuiskantoren, of gewoon op de baan.
SmartMobile Plus past daar gezwind een mouw aan. Met deze slimme telefonie-oplossing ben je altijd bereikbaar voor je klanten op de kanalen die je verkiest, en je werkt makkelijk samen met iedereen, ongeacht je locatie. We smelten je telefooncentrales en je computerpark samen tot één groot telecombeest dat alle uitdagingen te lijf kan. Maar het geheime wapen van SmartMobile Plus zijn de integraties. Want we kunnen ook je klantenbestand, je prikklok of een belangrijke database samenvoegen – je kunt het zo gek niet bedenken of we lassen ze naadloos aan elkaar. Waarom? Zodat jij je klanten écht kan geven wat ze willen: pure efficiëntie en een hoogstpersoonlijke service. Vijf voorbeelden ter inspiratie voor jouw bedrijf.